A magyar vásárlók hozzávetőleg 2/3-a tudatosan kutatja a kedvezményes árukat az áruházak polcain, negyven százalékuk pedig az akciós újságokat is alaposan átlapozza az előnyös ajánlatokért.

A vásárlási viselkedések úgy tűnik tehát, hogy megváltoztak. Az "élményszerű" nagybevásárlások részesedése lecsökkent, közülünk számottevően sokan körültekintően költekezünk, és figyelmet fordítunk az költség-érték viszonyra.

Az akciók vadászata mindemellett népszerű sport anyagi helyzettől, életkortól vagy társadalmi hovatartozástól függetlenül.

Ebből kifolyólag a kiskereskedelem résztvevői kénytelenek a hű és az potenciális ügyfeleket a legkülönfélébb árengedményekkel, akciókkal, árkedvezményekkel, bónokkal, mütyürökkel magukhoz csábítani.

A digitális technika lehetőséget nyújt arra, hogy a friss akciós ajánlatokat ne a jól bevált környetbarátnak nem nevezhető papíralapú akciós újságok, hanem az internetes, bármikor, elérhető újságok átfutásával ismerjük meg.

Weboldalunkon segítségül publikáljuk az közkedvelt kereskedő üzletek (lidl, tesco, penny, auchan, spar, interspar, aldi, dm, metro, rossmann, müller, euronics, decathlon, hervis, takko, stb.) legújabb akciós ajánlatait magába foglaló akciós kiadványait.

Ha már amúgy is költekezünk, jó lenne nyerni is? Egy csokorba foglaltuk a vásárlásokhoz fűződő nyereményjátékokat is.

Mennyire közismert, hogy az egyes áruházláncok évente milyen nagyságú forgalmat bonyolítanak idehaza? Tájékoztató jelleggel összegyűjtöttük az itthoni LIDL, TESCO, PENNY, SPAR pénzügyi mutatóit is.

Forrás: vasarlocsapat.hu, 2020-10-02 20:50